Pages

Monday, June 18, 2012

..friends..

hye k0rang..
still x tid0 lagi..?
es0k kan nak keje..
aku..??
aku x ngntuk lagi..
heheh..

aku just nak petik ayat dri filem hoore hoore iaitu, sahabat yang sejati tak kan berubah hati..
ayat tue sungguh mendalam..
bg aku pengertian dy, sahabat sejati akan ada dengan kite mase susah dan senang..
tapi sekarang susah nak cari teman yang same menangis n ketawa..
yang ade mase ketawa ramai..

kadang-kadang aku terpikir, andai sampai saat aku jatuh tersungkur
ada ke tangn yg dihulurkan atau kita yg akan dtinggalkan..??

sebab kat dunia nie kite sendiri tak tau siapa kawan n siapa lawan..
bagi aku, aku cube untuk buat kawan-kawan aku ketawa, gembira..
tapi aku tak taw ape makna disebalik snyuman dy tue..
dan rupe-rupenye kehadiran aku langsung tak disenangi..

mungkin banyak kesilapan dari diri aku sendiri..
sebab no one's perfect even we're try to be perfect..
tapi baru aku tersedar yang selama nie mungkin aku banyak menyusahkan dy..
atau dy penat nak melayan perangai aku..
what ever it is, aku still anggap kau kawan aku..
n aku nak kau taw yang aku sayang semua kawan-kawan aku..

:(


No comments:

Post a Comment