Pages

Saturday, July 28, 2012

..tamat..

assalamualaikum n selamat malam..
sory pada sesape yang asking nape lame tak p0st entry kat bl0g..
actually tak de kelapangan + tak taw title ape n st0ry ape untuk di 'st0ry ' kan..
kihkih..

actually aku telah p0n tamat berkhidmat di PTPK selama 6 bulan..
yuhhuuuuu...
pejam celik, celik pejam, dah 6 bulan aku kerja kat situ di unit call centre..
banyak suka duka yang aku tempuhi sepanjang 6 bulan tue..
aku kenal mane kawan, mane lawan, belajar ilmu dan memberi ilmu pada orang laen, bertukar-tukar pendapat, bek0ngsi masalah, suka duka bersama..
sampaikan, b0s aku ley jadi bff aku..
even dy bff aku, aku masih berpegang pada, mase kerja, kerja..mase ser0n0k, ser0nok..

aku tak nafikan, di akhir-akhir perkhidmatan aku, aku sedey nak tinggalkan PTPK tue tp dalam mase yg same, aku selalu menghitung hari utk balek ke ep0h..
sedey nak tinggalkan kawan-kawan..walaup0n persahabatan yang terjalin hanya 6 bulan, tp rase mcm dah kenal lame..
nak balek ke ep0h sebab nak teman mak ngn ayah yang tgal berdua..
at least lau aku ade, b0ley jd peneman or peghibur di0rang.. :)

actually, hari terakhir aku kat sane, aku tak sempat nak cakap ape yang aku nak cakap sebenarnye..
sebab belum ape2, air mate aku dah kuar dulu..
maklum laa.. i kan miss menangis..sebab tue atuk ngn opah gelar aku lembek..sebab sikit2 nak nangis..hehe..

untuk entry nie aku nak ckp ape yg aku nak cakap kt k0rang smue..

Puan Mila @ kak mell..
puan, sepanjang kite kenal, banyak yang kite k0ngsi cerita even at first time, ma agak pendiam..but, lame2 kite jd rapat n jd bff..pegi mane2 mesti kite berdua or bertiga ngn apple..ser0nok sangat lepak ngn puan wlup0n puan  kecik aty ma x pegi PD..hehe..thanks sebab selalu belanje ma..nnti bile2 ma blnje puan lak yer..hehe..ma mintak maaf kalau sepanjang ma keje, ade keje2 ma yang tak memuaskan aty..walau ape p0n, kite tetap kawan sampai bile2 n ma x kan lupekan puan..sayang u ketat-ketat :)

Apple..
nie bff i lg s0rang..aku g mane2 p0n ngn dy sampai kan ke tandas p0n ngn dy laa..dy paling banyak sabar ngn karenah aku..n aku p0n sabar ngn karenah dy..hahaha..opss..thanks apple c0z celebrate my bufday aritue n rajin belanje ma jgakk..really appreciate it..semue masalah aku dri sekecik2 kuman n sebesar2 alam, mesti dy org ptame yg taw n dy p0n cmtue jgak..pd aku, bnyak chemistry between us..bile aku m0ny0k dy akan teka masalah aku..n bile dy m0ny0k aku akan teka masalah dy..yag peliknye, tekaan tue mesti betul..whatever happens, ma tetap syg apple n x lupe kan apple k.. :)

Abang Bil
aku panggil dy abang je sebab dy lelaki yg paling tua antara 11 orang dalam tue..hehe..sampai kan orang tersalah anggap sebab aku panggil dy abang..orang laen panggil dy abg bil@abg billal..actually kit0rang memang jarang b0rak sebab dy rapat ngn kak nurul..tapi lebey kurang lg sebulan aku nak abes k0ntrak, aku, apple ngn abg bil start rapat..g makan same2..pagi2 b0rak mengekek2..dy suke wat lawak..s0, mmg hari2 aku akan gelak n sakat dy..thanks abang sebab selalu belanje kit0rang n yang paling ma terharu, mase abg bawak kit0rang g teng0k wayang n belanje makan sebab ma ngn apple nak berenti dah..padahal sebelum tue banyak kali abang belanje kit0rang..walau p0n kite dapat rapat sekejap je, ma x kan lupe kan abg sebab ma anggap abang nie mcm abang ma sendiri n i pr0mise ma x kan lupekan abang.. :)

Jufri
nie mamat yang d0k kat sebelah aku selama 6 bulan..kit0rang mmg agak rapat sebab d0k sebelah2..dy nie ley tahan gak suke g0sip..s0, ape2 citer kit0rang k0ngsi..hehe..tapi dy nie agak menyakit kan hati gak laa..wlupe p0n, aty dy baek..plng aku tharu, semingu lagi aku nak abes, dy selsema..tapi aku suruh jgk dy dtang keje..bile es0knye, aku x expect p0n dy dtg..tp tng0k2 dy dtg jugak..pastue tanye dy, np dtg?kan x sihat..dy ckp, ma kan dah nak abes..s0, dy gagahkan jugak dtg..owhh..s0 sweet..thanks my fren..n mase aku nak balek last day tue, dy nangis..tekejut + tharu..jarang lelaki nangis utk aku..haha..tetttttt..


Umi + Kak Nurul + Kak Rehan + Prema + Tyra + Kak Zu + Kak Ekin + Kak Efa
mintak maaf pd k0rang jugak even kite baru nak rapat 2 minggu lg ma nak abes..thanks pada k0rang sebab bagi hadiah tudung tue..s0 nice..ma tak penah lupekan k0rang even k0rang akan lupekan ma 1 ary nnt.. :)

maka dengan itu, tamat la k0ntrak aku disana..sekarang aku sedang bersuka ria di ip0h nie..dapat bang0n lambat, tid0 lambat..hehe.. jangan marah haaaaa

No comments:

Post a Comment