Pages

Thursday, April 17, 2014

Preparation Engagement

Hi, quite too long aku ambil masa untuk start ber blog ing ..again..
maybe tak ada story yang best untuk di share bersama..
and dalam masa beberapa bulan banyak betul benda yang terjadi..

Bulan 1 hari tu, family Encik A datang merisik and plan untuk bertunang bulan 5 nanti..
for me, they take a long time untuk bertunang..
but it does not matter, sebab majlis akan berlangsung tak lama lagi..
since aku pon tak prepare apa p0n lagi..
in shaa allah, next entry or after bertunang, aku cerita pasal preparation dari A-Z..

kadang- kadang kita tak mampu nak puaskan hati semua pihak..
ditelan mati mak, diluah mati bapak..
yang aku mampu, berdoa kepada Allah semoga majlis berjalan lancar..
keep on pray and kami berdua bercadang untuk buat solat istikharah..

alhamdulillah, Encik A buat 2 kali..tapi aku pon dah tak ingat apa petunjuk yang dia dapat..
tapi yang aku perasan, lepas daripada tue, apa yang dirancang, smooth je..
masing-masing dah buat preparation..

family Encik A pon in shaa allah buat kenduri doa selamat malam sebelum kami bertunang..
semoga semua nya dipermudahkan..
aminn.. :)

No comments:

Post a Comment