Pages

Thursday, August 2, 2012

..al-fatihah..

assalamualaikum n selamat petang..
first of all, aku nak ucap selamat berpuasa * sory lambat wish..hehe* utk semua umat Islam di muka bumi nie..
dah dekat 2 minggu bru nak wish kan..?
ok what dri tak wish langs0ng..
huhu...
puase taw..jangan puase yang y0k pagi2 bukak periuk sudeeee...!

2 hari lepas aku g bebuke ngn member2 aku kt pekan ep0h tue...
tetibe orang ramai berkumpul..
rupe-rupenye ade excident motor..
mase kit0rang lalu tue, baru sangat kejadiannye sebab mayat still ade kat situ
sangat ngeri okehh..
mase tue lebey kurang jam 6.30 ptg

then kit0rang g la bebuke..
ar0und 8.10 pm camtue, still ramai n bl0od tue p0n di0rang x cuci lg..
ngn p0lis, b0mba, cameraman p0n still ade since ptg..
bile teng0k berita on9 kt metro * dah lame x beli paper..huhu* rupe-rupenye perempuan melayu..
sangat tragis..mesti arwah ondaway nak balek rumah berbuke..

berita penuh nye :


MAUT...mayat Saadiah (gambar kecil) terbaring berhampiran motosikalnya selepas dirempuh jentera bomba, semalam.

MAUT...mayat Saadiah (gambar kecil) terbaring berhampiran motosikalnya selepas
 dirempuh jentera bomba, semalam.
IPOH: “Hati saya tidak keruan apabila ibu masih tidak pulang ke rumah walaupun waktu berbuka puasa semakin hampir. Saya cuba hubungi telefon bimbitnya berulang kali namun gagal,” kata Nor Aishah Ahmad Dol, 30, anak kepada Saadiah Yahya, 55, yang maut dalam kemalangan membabitkan sebuah kenderaan bomba dan motosikal berhampiran lampu isyarat simpang empat di Jalan Raja Musa Aziz dan Jalan Raja Idris Shah, di sini, semalam.
Aishah berkata, ibunya yang bertugas di Lembaga Air Perak (LAP) biasanya pulang ke rumah untuk berbuka puasa bersama mereka sekitar jam 6.30 petang.
“Bagaimanapun saya tidak sedap hati apabila ibu masih tidak sampai di rumah seperti kebiasaannya. Saya cuba hubungi telefon bimbit ibu namun tidak dijawab.

“Namun segala persoalan terjawab apabila seorang anggota polis muncul di hadapan rumah kami di Kampung Tersusun Sungai Pari, Buntong, di sini, sebelum memaklumkan ibu saya maut akibat kemalangan jalan raya,” katanya ketika ditemui wartawan di pekarangan bilik mayat Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) Ipoh, di sini.

Aishah berkata, ibunya yang juga seorang ibu tunggal biasanya tidak makan ketika berbuka puasa sebaliknya hanya gemar meminum segelas air untuk mengalas perut. ~ EHSAN METRO..~

# sem0ga arwah dicucuri rahmat n harap keluara arwah tabah menghadapi..#

No comments:

Post a Comment