Pages

Wednesday, September 19, 2012

..nyum nyum..

hepy belated bufday t0 tasya..
h0yeahhh..
akhirnye, dpt gak celebrate bufday si b0ngsu nie..
lau tak, di tuntut nye smpai la besambut..
hehe..

kit0rang cume jemput fmily anyah je dtg..
tghari tue aku kuar jmpe ngn kekasih hati..(opss..haha)
petang tue kuar g beli barang n kek utk smbut malam nye..
aku ngn ncik yang g..
menu nye steamb0t..
dah lame x makan..
sedap gilerr okehh..
ptang tue mntak mak wt kuah t0myam..
mghrib tue ktrang smpai uma, terus je siap2 ape yang pat0t..

kit0rang beli kek kat tempat biase laa..
kat king c0nfectionery..
sebelum nie lau kit0rang beli kek kt king x kisah la mane2 branch, staff ok dan sngt peramah..
cume mybe aritue n0 luck..
kit0rang terjumpe staf king yang sangat tak bagus k..
harap if staff tue terjumpe bl0g nie, sila ubah perangai anda yer..!!

lau bnyak mase aku kt kedai tue mmg dh lame kene s0und..
macam *&%$#* taw x..
ad0iiii..k0 memang wat sp0il laa..
sumpah wey, aku x kan pegi kt branch tue dah..
smpai bile2 aku akan ingt muke k0..

okeh..tarik nafass...huuuuuuuuhhhhh...
kami p0n besiap2 utk makan..
:)






first time rase kek nie..okla.. sedap jgk..
jenuh jgk nk pikir kek ape yg mak makan..
syukur mak makan kek nie..
:)

hepy belated bufday dik..
jgn nakal2..
belajar el0k2..
yang mungkin tak pandai..
tapi ik0t jejak ncik, angah ngn kak cik taw..
jdi bjaye mcam di0rang..
yang d0akan adik yer..
sayang adikkkkkkk

No comments:

Post a Comment