Pages

Tuesday, October 2, 2012

..owhh..n0o0o0o!!

assalamualaikum n selamat malam semue..
nie nape tak tid0 lagi nie..
amboooiiii dy tue...
:)

u olls perasan tak, lately cuaca tak berape ok kan..?
macam jerebu2 gitu..
n kat klinik p0n ramai je orang tak sihat..
termasuk la aku..
since khamis last week dh ade hint-hint utk tidak menyihatkan diri..
then, after balek keje we olls terus g klinik presint 9..
d0ktor cakap gastrik n migrain..
naseb baek pakai medijaring..
selamat duet aku yang memang tinggal sikit lam purse..
:)

after 2-3 days makan ubat tue, macam tak de effect, ary sabtu sakit macam nak mati..
aku ase lau diberi pilihan mati ngn ase sakit tue, aku pilih utk mati asenye..
hahaha..
c0z sakit nye teramat sangat..
nak bernafas tak ley sebab sakit dada n kt perut belah kanan, sakit kepala macam otak tengah begegar..
sampai kan bile nak batuk, gelak or terlanggar s0meone p0n sakit..
cube u olls bayang kan kesakitan i olls mase tue..
ary sabtu maksu cakap nk bawak g klinik..
alih-alih bile petang nak g tue, x ase sakit dah..
cinabengg t0l..macam taw2 je aku nak g check..
s0, aku p0n x g laa klinik..

isnin mase nak g keje aku ase dah laen macam tapi gagahkan jugak laa..
sebab memikir kan gaji aku gaji ary..
datang keje ade gaji..
tak datang, x dela gaji k0..
bile balek keje, sampai je uma terus aku g muntah..
kuar la semue makanan tengahri tadi..
yuckkksss...s0ry, terjijik kejap..hahaha

then maksu datang bilik ingtkan nak ajak makan malam
tp dy tng0k aku dh bselubung selimut..
dy datang-datang ase badan panas n muke merah giler macam kene panggang..
muke i dah la semulajdi merah..kuang3x..

after maghrib we olls g klinik az-zahrah kt bangi..
aku jenuh la meng g0ogle klinik tue medijaring x..
upe-upenye tak..haisshhhh..sakit plak aty kite nie..
takpelaa..bayar p0n bayar laaa...
upe2nye suhu aku 38 drjah celcius..
pat0t laa p0n..
lau 40 tue dh kene tahan wad laa gamaknyee..
then aku kene ambik darah sebab nak make sure aku tak kene denggi..
habis kiri kanan kene cucuk sebab tak jumpe urat..
i p0n dgn redha bia kan tangan yang halus mulus nie dicucuk..

bile ambik bil, owhmygucci..tersentak kejap..
7+.++ utk 2 jenis ubat n 1 kali ambik darah..
okehhh..nasib baek mak ade bagi duit..
baru ingt nk simpan duit tue..
tak pasal2 kene gune utk bil..
gaji dah la x masuk lagi nie..
haiyo0o0ooo..
makan megi la ary2 jawabnye..huhu

s0, n0w aku still makan ubat2 tue..
but effect nye tak banyak cume belum pulih sepenuhnye..
plez d0akan kesihatan aku yer..
:)

No comments:

Post a Comment