Pages

Tuesday, October 2, 2012

yang ditunggu tiba jua

hello u olss..
sihat tak?
harap sihat yer..
jangan jadi macam aku nie..
still tak sihat lagi..
tapi gagah jugak nak update bl0g..
nak k0ngsi ngn u olls pasal k0nvo i..

k0nvo aku kali nie tak ramai yang ley ik0t..
satu nye sebab jauh la 0pc0z..
kat skudai..
ade yang ade hal..
yang pegi n kemungkinan pegi mak, ayah, nadya, angah mungkin pegi mungkin tidak..
n aku opc0z la pegi kan..
hehehe..
aku dah p0n b0ok h0tel..
tue p0n last minit sebab ade customer cancel..
s0 aku dpt la family suite dy..
tapi member mak nak survey dulu..
if environment tak ok, nak tukar hotel laen..
tapi member mak yg akan arrangekan..
anyway, thanks
:)

tak sabar sangat..
kawan-kawan semue sangat excited even result aku tak dela hebat-hebat p0n macam org laen..
n orang pertame yang bagi bunga kt i ialah...jeng jeng jeng...
my bestfren ever n ever, apple..
dy g camer0n last week..
dy bagi r0s 30 kuntum tp kit0rang bagi half kt b0s we ollss..
warne merah, pink n putih..
s0, i dapat 15 kuntum plus 1 anak cactus yang sangat cute n c0mel..
thanks yunk f0r the fl0wers..luv u..

s0, plan nye parents aku datang sabtu minggu depan n di0rang ajak beli barang..
kebetulan kt ofis ade wat sukan..
tournament jatuh pada ary sabtu mingu depan..
aku tak dapat la nak j0in..
really2 s0ry..
maybe next time k..
:)
preparation f0r my k0nv0 lagi imp0rtant..

nanti bile2 free i p0st pic kaktus n r0s tue yer
:)

No comments:

Post a Comment