Pages

Monday, February 4, 2013

c0nv0cation day on 16th oct 2012

h0yeaahh h0yeahhh..
actually p0st nie dah lame tapi nak jugak st0ry..
hahaha..

pada 16th oct 2012 berlangsungnye majlis konvokesyen untuk students UTM di skudai..
bahagianye rase hati.. Tuhan je taw..
dan yang paling aku terharu, mak , ayah, nadya sanggup teman aku ke johor semata-mata untuk teng0k anak dy yang biasa-biasa nie konvo.. ^_^

actually semua nak follow tapi masing-masing ade urusan yang lebih penting..
tapi aku tak kisah..
n thanks to Eyra c0z give me 1 extra ticket untuk masuk dewan..luv u...
:)

sepanjang we olls dekat sane, macam-macam tempat yang kit0rang di0rang pergi..
aku ?? tak berkesempatan nak pegi..sebab nye banyak mase aku kat UTM..
s0, they all je la yg berjimba..

kite view picture sambil bercerite ye.. :)

nie baru sampai skudai..haaaaa..mesej sape tue...??hehhe

nie plak hari kedua kt skudai..on the way nak ke utm..

my m0m..dekat danga bay..aku takde..huhuhuhu

nie nadya..

my dad..kt legoland..huaaa

waaaaahh..sweet c0uple okehh.. :)

hari konvo..at utm

time konvo jugak..stay kt luar bfore masuk dewan

ambooiiii..bz benorr makcik nie..

mak ngn nadya

aku ngn nadya..after convo

dengan gugurl..member i..

yahoooo...sesi baling2 topi seorang diri..

with mak ngn ayah.. :)
alhamdulillah semue nye berjalan lancar..syukur padaNya.. :)

No comments:

Post a Comment