Pages

Sunday, February 24, 2013

dinner time..

Kalau cakap pasal dinner je mesti semue orang terpikir baju ape nak pakai mase tue..
lepas tue mesti nak vogue2 kan..
tapi kali nie aku tak beli baju baru and tak v0gue p0n..

okehh..dinner nie dibuat oleh PTPK untuk akhir tahun 2012..
org panggil annual dinner..
alhamdulillah, aku beruntung dapat join dinner nie even aku cumalah pekerja kontrak kat situ...
dinner nie mase bulan 11.2012 x silap aku..
baju p0n paling simple aku pakai..
dinner nie dibuat di hotel singgahsana petaling jaya..
kite view pic2 ye.. 

me.. :) air sampai 2..? omaigoshh

with ofismate :)

ofismate from call centre :)

ofismate jugak..

:)
make up dinner untuk semue ofismate di atas adalah by me, beautylicious touch.. :)
if berminat nak order, ley contact kt fb k.. :)

No comments:

Post a Comment